6 Eyl 2015

Trnd Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Merhabalar :) 
Bugün sizlere bepanthol kremi anlatacağım trnd'nin gönderdiği Bepanthol cilt bakım kremi projesinde yer aldım ve bir koli dolusu bepanthol kremlerden gönderdiler yanında önemli bilgiler kitapçıklarıda mevcuttu 
Yapmamız gerekenler bunları ailemizle ve arkadaşlarımızla paylaşıp mini boy bepanthollerden hediye edip anketleri doldurmaktı vee hepsini tamamlayınca bloguma yazmaya karar verdim :) 

Bepanthol cilt bakım kremi içerdiği Provitamin B5 ile cildimizi yumuşacık pürüzsüz ve nemli tutarak cildin doğal yenilenme sürecine yardımcı oluyor. Nemlendirici içeriği sayesinde cildimizi rahatlatıyor ve parlaklığını geri kazandırıyor. :) 

Ürünü tüm çevreme tanıttım ve deneme imkanları oldu mini boylardan herkese hediye ettim çok mutlu oldular. Arkadaşlarımın çoğu Bepanthol cilt bakım kremini kullanmışlar fakat fiyatı nedeni ile çoğu ürünü bir daha almayı düşünmemiş ama bu hediyelerle hem çok mutlu oldular hemde hemen deneyip faydasını tekrar görmek istediler kimisi cildini yumuşatıp parlattığını kimisi ellerindeki çatlağın ve sertliğin gittiğini söylediler 

Ben ise cildime uyguluyorum Güneşe çıkmadan önce hem güneşin zararlı etkenlerinden hemde kuruyan cildimden dolayı hergün uyguluyorum ve kuruyan cildimi yeniliyor nemlendiriyor ve yumuşacık olmasını sağlıyor 
Bepanthol cilt bakım kremi koruyucu parfüm ve renklendirici içermediği için rahatlıkla kullanabilirsiniz
Bepantholü temiz cildinize kullanabilirsiniz günde 1 kere yada ihtiyaç duyulduğunda uygulayabilirsiniz herhangi bir katkı maddesi içermez içeriğinde Provitamin B5 sayesinde cildi yeniler  cilde aydınlık kazandırır 

Ben ve Ailem Bepanthol Cilt Bakım kremini kullanıyoruz ve herkese tavsiye ediyoruz 
Sevgilerimle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder