12 Eyl 2015

Neutrogena Visibly clear pink grapefruit



Merhabalar 
Bugün sizlere yaklaşık 3 seneden beri kullandığım bir ürünü yorumlayacağım 

Temizleme jeli 


 Sabun ve alkol içermiyor 



Makyajınızdaki kalıntıları temizliyor

Günlük kullanım için ideal 

Parmak uçlarınızla yüzünüze hafif hareketlerle köpürterek uygulayınız 

Köpürmesi harika

Pompalı şişesi sayesinde çantanızda taşıyabilirsiniz akma dökülme yapmaz 

Cilt yağını alıyor ve kurutuyor 

SLS ve paraben içeriyor 

Cildi kuru olanlara tavsiye etmiyorum


Visibly clear ile 3 sene önce kozmetik mağazasında satıcının tavsiyesi üzerine tanıştım cildim sivilceye aşırı meyilliydi ama yağlı değildi tavsiye üzerine kullanmaya başladım düzenli olarak her sabah ıslattığınız  yüzünüze hafif masaj yaparak ovalıyorsunuz sonra duruluyorsunuz ama kurulamıyoruz cildimizin o suyu emmesini bekliyoruz zaten kısa sürede kupkuru oluyor cildinizde bi ferahlama bi yaşıtma hissediyorsunuz ve gün boyu dış etkenlerden koruyor cildinizi 3 seneden beri ara vererek kullandığım bir ürün vazgeçemiyorum sivilce oluşumunu engelliyor  kurutma yapabiliyor ama geçici bu kurutması sonra cildiniz kendinizi toparlıyor eğerki sivilcelerinizden kurtulmak istiyorsanız bu ürünü kullanırken nemlendirici kullanmayın benim görüşümce 
Patentli microclear teknolojisiyle üretilmiştir sivilceye neden olan fazla sebumun çözülmesine ve böylece sivilce oluşumunun hızlıca azalmasına yardımcı olur içerdiği SLS sayesinde cilde derinlemesine nüfuz ederek siyah nokta oluşumunun azalmasına yardımcı olur 
 Ben bu üründen çok memnun kaldım kokusuda çok güzel neutrogena visibly clear pink grapefruit serisini herkese tavsiye ederim 

Not: Etkileri Cilt tipine göre değişiklik gösterebilir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder