5 Eyl 2015

Dax supergro Dax/mixup

Merhabalar 
Bugün sizlere daxın gönderdiği hediyelerden bahsetmek istiyorum. İlk önce kutunun içinden çıkanlara göz atalım 1 adet 56 gramlık kutuda dax spergro 1 adet deneme ürünü Olive cream 1 adet jojoba oıl 1 adet bergamot butter ve 1 adet hair mayonnaıse gönderilmişti 

Şimdi ürüne bir göz atalım 
Uygulaması: yıkama işleminde 30 dakika veya 1 saat öncesinden parmak uçlarınıza aldığınız çok az miktarda süpergro saç derisine sürülerek 10 dakika masaj yapılır sadece saç derisine masaj yapılarak yedirilmesi yeterli olacaktır daha olumlu sonuç için 199gramlık ürünün bitirilmesi tavsiye edilir 

İçeriğinde: joJoba yağı Hindistancevizi yağı çay Özü papatya özü badem yağı
Aloe vera. Avakado özü Susam yağı buğday Özü fıstık yağı bitkisel yağlar ve mineraller 

İçerdiği organik yağlar sayesinde saç ve saç derisini besler günlük veya haftalık bakım olarak rahatlıkla kullanılır 
Kısa zamanda saçınızı da farkedilir yumuşaklık parlaklık ve canlılık sağlar saçınızın daha hızlı uzamasını sağlar nem kaybına karşı saçın direncini arttırır saç uçlarını tedavi eder kırılmaya Önler


Şimdi gelelim gelelim ürünün bendeki faydalarına

Tam boyu kullanmaya başladım saçlarımda değişiklik yaptığım için mavi siyah renkten ombreye geçmeye çabalıyorum fakat siyahtan dönmek oldukça. Zor ve saçı çok yıpratıyor saçlarımın uçları artık kopuyor ve plastikleşmeye  başlamıştı kestirmeden kurtulmak neredeyse imkansız dı. Kestirmekten başka çarem yoktu ama kestirmek istemiyordum aklıma daxın gönderdiği hediye geldi. İlk gün tüm saçlarımla dipten uca masaj yaparak sürdüm bir saate yakın bekletip yıkadım ve ertesi gün tekrar aynı işlemi uyguladım ve yıkadım 2  ara verdim. Ve bu sefer sadece uçları uygulayıp 2 saat beklettim ve sonuca ben bile inanamadım saçlarım eskisinden bile sağlıklıydı nasıl diye şaşırdım yanan bir saçı onarması beni kendisine aşık ettirdi diyebilirim artık vazgeçilmezim olan bu süpergro hiç bitmesin istiyorum deneme boylarını eşim denedi ve onun saç derisinde kuruluk olduğu için çok iyi geldi eşim ve ben çok memnun kaldık bu harika ürünlerden ilk önce dax'a gönderdikleri ürünler için teşekkür ediyorum ve deneme imkanı bulduğum için çok şanslıyım bu şekilde denemeseydim güvenip alamazdım ama şimdi gönül rahatlığıyla alabilirim herkese tavsiye ederim ürün bütün vaadlerini yerine getirip ve dahada fazlasını yapan bir ürün tekrar teşekkürler sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder