4 Eyl 2015

Dove deodorantlarım Men care beauty finish

Merhabalar 


Uzun zaman önce hem eşime hemde kendime aldığım deodorantlarımdan bahsetmek istiyorum sizlere öncelikle Dove ürünlerini sürekli kullanan biri olarak çok memnunum ve deodorantıda daha önceden kullanıyordum pudralı olmadı beni rahatsız etmiyordu ama artık ediyor ürün hakkında düşüncelerimi hemen aşağıda bulabilirsiniz 




• Öncelikle alkol içermemesi çok güzel 
• 48 saat kalıcılığı harika 
• kokusu ve verdiği ferahlık mükemmel ötesi
• pudralı olması benim için hayal kırıklığı sorun üründe değil bende kullanamıyorum 
• siyah giydiğimde sürekli koltuk altımı kontrol etmek çok kötü bir his 

Şimdi başlayalım ürüne ürünü 15 santim uzaklıktan koltuk altımıza sıkıyoruz 48 saat etkili olması çok güzel bir avantaj fakat pudralı ürünü ben ve eşim sevmiyoruz beyaz leke bırakıyor ve çok sıktığınızda pudra koltuk altımda birikinti yaptı kokusuna ve verdiği ferahlığa 48 saat kalıcılığına ve alkol olmamasına  hayran kalmış olsamda pudralı olması beni hayal kırıklığına uğrattı ama pudralı ürün kullananlara tavsiye ediyorum ürün gerçekten çok kaliteli ve kalıcı fakat ben başka ürünler denemeye devam edicem dove ürünlerinden vazgeçemiyorum vazgeçmem 


İnşallah yazımı beğenmişsinizdir başka bir yazımda görüşmek üzere sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder