1 Eyl 2015

Biten ürünlerim 1

 Merhabalar bugün sizlere Biten ürünlerim yazısını yazmak istiyorum uzun zamandır yazmak istiyordum bugüne kısmetmiş yazım hemen aşağıda iyi okumalar 


Dırty works bye bye 
Hoş bir tasarımı var cam olmasada sert plastikten yapılmış ambalajı kutu gibi küçük kolay taşınabilmesi oldukça iyi açıldığında iki taraflı renk tonu mevcut hangisi sizin cildinize uygunsa onu kullanabilirsiniz 

Karma bir cilt tipim olduğu için kendileri bana çok yağlı geldi sürdüğünüz zaman yağlımsı bir kıvamı var göz altlarınızda birikme yapıyor ve görüntü hiç hoş durmuyor. Kuru cilt tiplerindeki sonucu merak ediyorum açıkçası ama bendeki sonucu hiç iyi olmadı göz altlarıma açık rengini uyguladım fakat dediğim gibi yağımsı bir kıvamı olduğu için göz altlarımda birikme yaptı


Rexona invisible men women 
Gelelim ürüne eşim ve ben kullanmaya başladık. Siyahlar simsiyah beyazlar bembeyaz evet işte bu dedim artık siyah giydiğimde beyaz deodorant oldumu diye incelemek yok yada beyaz giydiğimde sarı leke oluşumunda kollarımı kaldırmamak için sıkıntılı uğraşlar yok dedim. Eşimde çok beğendi kokusu kalıcılığı etkili olması eşiminde sevgisini kazandı. 

Essence pure skin pudralı tonik 
Hergün uyguladım sabah akşam makyaj temizlerken yatarken sabah kalktığımda bitmek üzere ama verdiği vaadler pek işe yaramadı cildi temizlediği doğru cilde bir ferahlık veriyor ve tazeliyor buda doğru fakat siyah nokta ve sivilce kısmına gelince ben etkisini pek göremedim düzenli kullanmama rağmen siyah noktalarımı azaltmadı sivilcelerimde duruyor peki nerde hata var pudralı tonik cildini temizle çık sivilce görünmesin siyah nokta azalsın ama hala duruyorlar cildi inceltiyor pek ürünü beğendiğim sölenemez üzgünüm essence benim testimde sınıfta kaldın.

Stopever migraine patch
bu harika şey miğren ağrımı en aza indirdi düşünün soğutucu hidrojel plastel ilaç içermiyor ve ilaçlarla birlikte kullanılabiliyor 6 saat etkili olmasıda çok güzel bir olayyy ateş düşürücü ve kas ağrılarınada yardımcı olması dahada çok memnun kalmamı sağladı 

Yoko akne melesma krem 
Bu kremi internette gördüm ve sipariş verdim ürün çok küçük 4g kutuda geldi ilk görüşte bumu bütün sivilcelerimi yok edicek diye düşündüm ama ilk günden itibaren ne siyah noktam ne sivilce lekelerim nede sivilcelerim kaldı yok oldular sadce cildi birazcık kurutma yapıyor ama nemlendirince hemen düzeliyor harika bir ürün ben çok memnun kaldım 

Nivea bb cream 
Bu bb kremi ilk çıktığında almıştım ama cilt tonuma rengi uymadı satıcı arkadaşda tonu göstermedi en iyi bu olur dedi güvenerek aldım ama bin pişmanım sürünce aynı zencilere benziyorum ürünü beğenmedim sınıfta kaldı benim için 
 
Flormar bronz allık

Bu allık benim vazgeçilmezim kendileri çok iyi bronzluk sağlıyor ve parlak olmadığı için isterseniz tüm yüzünüze uygulayabilirsiniz bitti yenisi alınmak için sırası bekleniyor 

Golden rose eyeliner 

Evet golden roseun ojelerini allıklarını pek sevdiğim söylenemez ama bu eyelinera bayılıyorum simsiyah gözlere sahip olabiliyorsunuz akmıyorda tabii 24 saatte kalmıyor :) neyse bittikçe yedeklediğim bir ürün seviyorum bu ürünü ya 


Schwing eyeliner 

Bu ürünü eşim hediye almış benim eşimde malın iyisinden anlıyomuş yani bu üründe yine golden rose gibi simsiyah tek şürüşte mükemmel siyahlık sağlıyor ikinci kata gerek yok sürümüde çok kolay olduğu için favorilerim arasında hatta makyaj çantamdan eksik olmayan bir ürün kendilerinin yenisi alınıcak bittiği için :( 

Benri el kremi benri disk pamuk 

Benrinin ürünlerini hepimiz biliyoruz özellikle pamukları duş jelleri ve kasanın yanında duran minicik kutularında el kremleri işte ben onlara bayılıyorum her gratise gittiğimde 2 3 adet alırım hem çantada kolay taşıyabiliyorum hemde nemlendirmesi kokusu harika  şimdi gelelim pamuğa pamuktanda en sevdiğim kare disk ve disk pamukları en çok kullandığımda onlar ve indirimlerden aldığım benri pamuklarından şuanda 6 7 paket vardır seviyorum napıyım 

Diadermine çift fazlı makyaj temizleyici 

Ne kadar göz makyaj temizleyici denediysem diadermine kadar başarılı olmadı göz çevremiz çok hassastır bu yüzden pamuk darbeleri bile deriyi tahriş edebilir bende böyle bir sorunla karşılaşmamak için bu diadermine ürününden vazgeçemiyorum yağlı yapısı olmasını bu yüzden çok seviyorum ve kusursuz temizlemesinede hayranım 



Evet bugun biten ürün yazımla sizlerleydim başka bir yazımda. Görüşmek dileğiyle inşallah beğenirsiniz sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder