28 Ağu 2015

Iphone'numda Neler Var???

Merhabalar 
Bugün sizlere telefonumda hangi uygulamaları kullandığımdan bahsetmek istiyorum 
Öncelikle o kadar android telefon kullandım ama bir türlü istediğim özelliklere sahip telefonu bulamamıştım taaki eşim sevgililer gününde ıphone alana dek mağaza içeriği çok geniş ve uygulamaları çok güzel çok beğeniyorum
Şimdi gelelim hangi uygulamaları kullandığıma 

Baştan başlayalım 
Fotoğraflar resimlerimin bulunduğu albüm 

Mail en çok kullandığım mail uygulaması sürekli mail yazıyorum ve alıyorum 

Appstore ıphone uygulamaların olduğu mağazası aradığım herşey burda ücretli ücretsiz herşey varr 

Ayarlar burda telefonla ilgili tüm ayarları kendinize göre kişiselleştirebilirsiniz 

Kamera güzel anıları ölümsüzleştirmek için çok kullanırım kendisini 

Sosyal klasörü içerisindekiler facebook,repost ,instamessage ,instrack ,blogger ,messenger  bulunmakta 

Fotoğrafçılık klasörümde ise instagram ve diğer sosyal ağlar için fotoğraf düzenleyiciler var isimleri yazı sonunda

Bitaksi uygulaması nerede olursanız olun taksiniz ayağınıza geliyo hemde en yakındaki taksi ve taksicinin adı soyadı plakası bu tür bilgileri mevcut ister kredi kartı ile çağırın ister nakit sevdiğim bir uygulama 

Yemek klasöründe ise yemek tariflerinin olduğu uygulamalar var 






SAYFA 2



Gelelim 2. Sayfaya 

Ekstralar klasörüm var burada ıphone kendi içindeki kullanmadığım uygulamalar var hesap makinesi pusula vb gibi 
 
Kitap gazete içerisinde ise yine ıphonenun içerisinde olan ibooks müzik gazetelik vb gibi uygulamalar mevcut 

Videolarımda video ve facetime yani ıphone kendi görüntülü konuşma uygulaması çok işime yarıyor 

Harita ise nerdeyim nereye gidicem nasıl giderim gibi bilgiler ediniyorum 

Saat hepimiz biliyoruz ben daha çok alarm kurduğum için o yüzden klasöre atmadım 

Fancykey ise klavye rengi şekli modeli görüntüsü değiştirebiliyorsunuz bunuda severek kullanıyorum 

Notlar not tutmayı seven biriyim not defterim yanımda olmadığı zaman işime yarıyor 

En alttaki uygulamalarım ise Telefon biliyoruz hepimiz mesajlar Safari internet ağı ve instagram hergün giripte saatlerce çıkmadığım sosyal ağlardan ilk başta geleni gelelim şimdi 

Fotoğrafçılık albümünün içeriğine 

Retricayı anlatmama gerek yok herkesde olan bilinen bir uygulama 

Picplaypost ise resimleri birleştirip veya karelerde video yapıp müzik ekleyebiliyorsunuz 

Resimde görüldüğü gibi 

Snapseed ise kolaj yapabiliyorsunuz dramatik yaptığım resmim aşağıda isterseniz kesebiliyor yada paintteki gibi boyayabiliyorsunuz


İnstantBlend ise benim bayıldığım bir uygulama burda resminizin arkasına istediğiniz resmi gölge yapabiliyorsunuz ben çok seviyorum 

Phonto ise en çok instagramda kullandığım işime yarar bir uygulama resimlerin üzerine yazı yazabilmek için en sevdiğim uygulamalardan birisi 

Evet bugün ıphonenumda neler var yazısı ile sizlerleydim inşallah beğenmişsinizdir sizlerde benim bilmediğim sizin bildiğiniz uygulamarı bana önerirseniz çok mutlu olurum sevgilerimle 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder