3 Ağu 2015

Colgate optıce white ( optik beyaz)

Merhabalar 
Uzun süredir yazamıyorum bayram tatil derken baya ihmal ettim sanırım 
Bugünün konusu colgate optik beyaz dişlerimi çok seven biri olarak ne kadar diş macunu denediysem istediğim renge asla kavuşamadı dişlerim 
Ee tabi kahve çay derkende iyice sarı rengi almaya başlamıştı ne kadar fırçalasamda diş rengim açılmadı arife günü rossmann'a gittim orda colgate optik beyazı gördüm vee o günden sonra diş rengimde açılma sarı lekelerde kaybolma hatta diş taşlarını bile düşürüyor diyorum optik beyazı günde 2 kere kullanabilirsiniz sabah ve akşam olmak üzeri bastırmadan nazik hareketlerle fırçalayın sizinde o günden. Sonra gülüşünüz değişicek hayatınız değişicek güveniniz gelicek inşallah sizlerde benim memnun kaldığım gibi Colgate optık beyazdan memnun kalırsınız şimdilik benden bu kadar yakında bitenlerle ürünlerimle ilgili bir yazım olucak takipte kalın sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder