5 Ağu 2015

StopEver Migraine Patch

Merhabalar 
Bugün sizlere bu dahi migren bandından bahsedicem bu ağrıyı çeken bilir bütün gününüzü mahveden bir ağrı olumsuz yönde etkiliyor hayatını sinirli yapıyo gözüne vuruyor ağrı arttıkça gözlere vuruyor boyunda ağrıya yol açıyor gibi gibi bir çareside olmadığı için ağrı kesicilere bağımlı kalmakta ayrı bir mesele ve her ağrı kesici geçircek diyede bir şey yok yani sonra bu bantla karşılaştım watsons mağzasında denemek lazım dedim ama çokta sıcak yaklaşmadım ağrı kecisi geçirmiyor ki bu geçirsin dedim ama bu harika şey miğren ağrımı en aza indirdi düşünün soğutucu hidrojel plastel ilaç içermiyor ve ilaçlarla birlikte kullanılabiliyor 6 saat etkili olmasıda çok güzel bir olayyy 
Ateş düşürücü ve kas ağrılarının giderilmesinde yardımcı oluyormuş kendileri paketin içinde 2 adet var bu soğutucu banttan 1 adedini kullanıp diğerini fermuarlu hava almak poşetinde güvenle saklayabilirsiniz bu ürünü watsons ve migros mağzalarında bulabilirsiniz gratise baktığımda bulamadım bitmiş olabilirdi fiyatına gelince sadce 5.50₺ uygun bir fiyata aldım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder