6 Tem 2015

Omega Plus Argan Yağı

Kızlar kızlar bugün sizlere harika bir üründen bahsedicem vazgeçemediğim ve severek kullandığım bu güzellikle tanışamanızı isterim. 
Kendileri benim saçlarıma parlaklık kazandırıyor güçlendiriyor dökülmeyi azaltıyor saç kreminin zor açtığı saçı açıyor mis gibi kokusuyla saçlarım ışıl ışıl ve yumuşacık etkileri bunlar 
Kuaförümün sattığı bu ürünü denemek için alıp denememiştim bi köşede duruyordu sonra kullanmaya başladım bildiğimiz argan yağı gibi ama harika bir kokusu var hemde saçlara etkileri çok güzel kullanmaya başladım ilk şişem bitti 2. sine başladım ve hemen yedekledim hiç bitmesin hep elimin altında olmasını istediğim bir ürün duştan çıktıktan sonra ıslak saça ellerinizle uygulayın saç diplerine saç uçlarına iyice yedirin daha sonra tarayın yumuşacık parlak ve bakımlı saçlara kavuşun ben bu güzel arkadaşı çok seviyorum biz kadınlar için saçlar çok önemli ama saçlarımızı fön maşa düzleştirici mahvediyor bu şekilde bir ürün kullanın fönüde çektirin maşayıda isterseniz hergün düzleştirin sonuç değişmicek yumoş gibi saçlara sahip olamak sadece bu şişenin içinde ürünü nerelerden temin edebilirsiniz bilmiyorum ama internette araştırmak lazım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder