9 Eki 2015

Fresh'n Soft makyaj temizleme mendili

Merhabalar
Biraz bloguma ara vermek zorunda kaldım fakat çok güzel haberler ile döndüm evet artık sadece bir blogger değilim artık bir anne adayıyım çok heyecan verici bir duygu anlatılmaz yaşanır denilen şey bu olsa gerek simdi. Yazıma geçiyorum
 Biliyorsunuz ki etkinligimizi gerçekleştirdik ve firmalar  bizlere sponsor olup  hediyelerini gönderdiler bunlardan biriside  Freshn soft bizleri ürünleri ile yalnız bırakmadı kendilerine tesekkur ediyorum.
Simdi gelelim bu güzel hediyelerden sadece birisine çünkü bize freshn soft bir sürü ürün gönderdi bende bir tanesini denedim ve şimdi yorumlama vakti geldi 

Makyaj temizleme mendili normal ve karma ciltler için olanını kullanmaya basladim çünkü karma bir cilt tipim var ve aslında makyaj temizleme  mendilerini pek sevmem cildimi tahriş eder ve kızarıklıklar başlar bu yüzden bu mendilede sıcak yaklasmadim ama denedikten sonra gerçekten harika bir dokusu olması ve cildimi tahriş etmemesi ve kırışıklık giderici etkisinin olması benim çok hoşuma giden özelliği oldu tabiki kırışığım yok ama olanlar için çok iyi bir özellik neyse simdi bakalım içeriğinde neler varmış
Vitaminler ve extracter ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde yüz ve göz makyajını temizlerken kırışıklığın azalmasına yardımcı olur. Cildi besleyip nemlendirirken, ipeksi bir yumuşaklılık ve canlılık verir

 Evet bütün makyajımı tek severde  çıkarması ve 1 adet mendile hem göz hem de yüz makyajımı temizlemesi geride makyaj kalıntıları kalmaksızın ter temiz bir cilt ile güne devam edebilmemiz bu ürün benim en beğendiğim şey oldu şimdi sizleri fotoğraflar ile bırakıyorum başka bir yazımda ben yine burada olucam sizleride burada bekliyor olacağım 




Bana instagram adresimden Buradan
Yada mail adresinden sorularınız için Buradan
Ulaşabilirsiniz
Sevgilerimle
Tuğçe kahraman

2 yorum: