27 Eyl 2015

ProNail 9 Dk'da Keratinli Manikür Mucizesi

Merhabalar 

Bayram nedeniyle biraz dinlenmek istedim şimdi kaldığım yerden devam edebilirim 
Biliyorsunuz ki 20 eylül'de 
İstanbul Coffee Break etkinliğimizi gerçekleştirdik ve firmalarımızın katılımıyla hediyelerimizi aldık


ProNail bize manikür pedikür seti ve güzel ojelerinden hediye etti
Bayramdan sonra kullanmayı istediğim bu manikür setini denedim aşağıdada aşamalı olarak sizlere anlatıyor                    olacağım 
Sizi bu şekilde tasarlanmış bir ambalaj karşılıyor ve dikkat çekiyor gerçektende içeriğini merak ettim ve hemen aşağıda içeriğine göz atalım 



 Şimdi gelelim ProNail Express Manikür Uygulama Setine ve içeriğine 

Setin içerisinden çıkanlar şunlar
Törpü, keratinli eldiven,portakal çubuğu

Ve ürünlerin açıklamalarına 

Törpü: Doğal tırnağa istenilen biçimde şekil verilmesini sağlar

Keratinli eldiven: Tırnak yapısını güçlendirip nem dengesini sağlar. Düzenli kullanımda sertleşmiş tırnak etleri ve el için etkili bir onarıcıdır.

Portakal çubuğu:  Portakal ağacının içerdiği doğal yağ sayesinde tırnak üzerini çizmez ve tırnaklara zarar vermez.
Bu şekilde paketin arka kısmınıda görmenizi istedim Arkasında kullanımı ve ürünlerin açıklamaları yer alıyor 



Seti uygulamaya başlayalım o zaman ilk önce ojelerimizi çıkarıp törpüledikten sonra yıkayıp kuruladığımız ellerimizi eldiveni geçirip masaj yapıp havlu ile sarıyoruz ve 7 dakika bekletiyoruz. Ben tam 7 dakika beklettim 


7 dakika beklettiğimiz ellerimizi sadece eldiven uçlarını  delerek tırnaklarımızı açıyoruz ve portakal çubuğu ile etlerimizi itiyoruz benim tırnak etim çok olmadığı için tırnak etlerimi kesme gereği duymadım siz isterseniz kesebilirsiniz 


Eldiveni ters bir şekilde çıkarıp içindeki tüm keratini ellerimize ve kollarımıza sürüyoruz hem nem dengesini sağlıyor hemde elleriniz yumuşacık oluyor. 

Ve sonuç ellerim harika görünüyor 


Keratin: İçeriğindeki keratin tırnak yapısını güçlendirerek kırılmayı engeller. Tırnağın daha sağlıklı uzamasına yardımcı olur. Hasarlı tırnaklarda onarıcıdır 

E vitamini: Cildin yaşlanmasını geciktirerek cildi besler ve bakım yapar 

Portakal çubuğu: Portakal ağacının içerdiği doğal yağ sayesinde tırnak üzerini çizmez ve tırnaklara zarar vermez

Ben ürünü çok beğendim tırnaklarım harika görünüyor ve ellerimi nemlendirme özelliğine bayıldım 
Keratin kokusu beni rahatsız etmedi çünkü keratin kokusuz olmadığını bildiğim için çok rahatsız edici bir kokusuda yok 
Yalnız 9 dakikada manikür kısmı biraz zor tabiki benim 25 dakikamı aldı ve bir uyarı ellerinizi tek tek yaparsanız yani eldiveni iki elinize geçirmeyin bi elinize uygulayıp daha sonra diğer elinize geçin artık manikürümü evde yapıcağım zamanlar kesinlikle bu ürünü kullanıcam yakında ProNail pedikür setinide denemek istiyorum ve denedikten sonra oda blogumda olucak 

      Sevgilerimle 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder