22 Eki 2015

Nivea Canlandırıcı Yüz temizleme Köpüğü

Merhabalar 



Uzun zaman oldu ee bebek bekleyince insan bir sürü test tahlil 3 günden beri bunlarla uğraşıyorum herşey bebeğim için :) ve bu aralar bir uykucu oldum ki sormayın sabah erken kalkıyorum kahvaltımı yaptıktan sonra biraz uzanıyorum ki değmeyin keyfime Tuğçe uyumuş kalmış 2 saat uyuyorum hergün hamilelikte oluyormuş böyle şeyler bebiş beni uyutuyo anlıcağınız hazır uyumadan yazımı yazmak istedim inşallah beğenirsiniz 

Bugün sizlere niveanın bir cilt bakım ürününden bahsetmek istiyorum. 
Bu ürünü merak ettiğim için aldım fakat etkisinden gerçekten memnun kaldım cildim karma bir cilt tipidir ve bu yüzden her ürün işe yaramaz aslında bu yüzden biraz seçici yaklaşıyorum  heleki hamilelik döneminde biraz yüzümün bozulduğu doğru ellerimi yüzüme çok sürmemeye dikkat ediyorum biraz hassasiyet başladı ee bi bebeğim var artık herşey onun için diyelim :) 

Nivea yüz temizleme köpüğü bakıldığında su gibi ama sıktığınızda beyaz köpük olarak geliyor elinize ben hafif masaj yaparak uyguluyorum ve duruluyorum ve cildimi gerçekten kirden arındırıyor kir dediğime bakmayın makyaj kalıntıları havayla temas toz toprak herşey yüzümüzde birikiyor ee bunuda öyle bi sabunlayıp kirler çıktı diyemiyoruz helede konu yüzümüz olunca biraz daha hassas yaklaşıyoruz. Dediğim gibi bu güzel şey beni memnun etti bitince hemen alınıcaklar arasında yerini aldı öyle bol köpük kullanmanızda gerekmiyor bir kere sıkın zaten yeterli oluyor birde ıslak yüzünüze hafif masaj yaparak uygularsanız daha iyi sonuçlar alabilirsiniz ben normal ve karma ciltler için olanı kullanıyorum ve hassas kuru cilt tipleri içinde olanı var cilt tipinize göre alabilirsiniz fiyatıda gayet uygun içeriğindede belirttiği gibi cildi derinlemesine temizler ve canlandırır güzel ve sağlıklı bir görünüm kazandırır 
Cildin doğal nem dengesini korur
Güzel kokusu ve yumuşak köpük formülüyle mükemmel bir yüz temizleme deneyimi yaşatır 

İçeriğinde bulunan E vitamini ve Hydra IQ ile zenginleştirilmiş formülü sayesinde cildiniz ferah canlı ve derinlemesine temizlenmiş oluyor denemenizi tavsiye ederim 


Şimdi sizleri resimlerle baş başa bırakıyorum

Bu şekilde köpük olarak elinize geliyor 

Yüzünüze bu şekil pıt pıt yapıp yüzünüze masaj yapabilirsiniz 

Ve masaj yapıldı yıkanmaya hazırız 


Buda sıvı olarak şişedeki hali 


İçeriğinide görmenizi istedim



Beni instagramdan @rengarenkmakyj adımla takip edebilir 

Sorularınızı ister burdan istersenizde 
tugcem3010@hotmail.com mail adresime mail atabilirsiniz 


Sevgilerimle 

Tuğçe KAHRAMAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder