26 Haz 2015

Essence Pureskin Pudralı Tonik

Essence pureskin sivilce karşıtı pudralı tonik ilk önce bize sunulan vaadlere bir göz atalım 

•sivilce ve siyah noktalarla savaşır
•gözenekleri arındırır ve matlaştırır 
• cildi temizler ve tazeler

Evet şimdi gelelim neler yapmış bu essence pureskin 

Hergün uyguladım sabah akşam makyaj temizlerken yatarken sabah kalktığımda bitmek üzere ama verdiği vaadler pek işe yaramadı cildi temizlediği doğru cilde bir ferahlık veriyor ve tazeliyor buda doğru fakat siyah nokta ve sivilce kısmına gelince ben etkisini pek göremedim düzenli kullanmama rağmen siyah noktalarımı azaltmadı sivilcelerimde duruyor peki nerde hata var pudralı tonik cildini temizle çık sivilce görünmesin siyah nokta azalsın ama hala duruyorlar cildi inceltiyor pek ürünü beğendiğim sölenemez üzgünüm essence benim testimde sınıfta kaldın. Keşke cildi temizlediği gibi siyah nokta ve sivilcelerimide azaltsaydın sadece makyaj temizleyici olArak kullanıyorum bittiği zaman başka ürünlere şans vereceğim uygun fiyat olmasın pahalı olsun ama vaadlerini yerine getirsin diyorum üzülerek sevgili Essence pureskin pudralı tonige teşekkürlerimi iletiyorum Essencenin başka ürünlerinde görüşmek ümidiyle yazımı sonlandırıyorum :( 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder