19 Haz 2017

Uzun Aradan sonra

Merhabalar
Uzun Aradan Sonra tekrar bloguma yazmaya başladım çok özledim açıkçası ama artık sadece kozmetik üzerine değil anne bebek Hakkında kendimce tecrübe ettiğim konuları sizlerle paylaşmak istiyorum çünkü insanın bebeği olunca artık kendini biraz daha geri plana atıyor ve herşeyi bebeği oluyor benimde olduğu gibi örneğin kendime kozmetik ürünü almak yerine oğluma oyuncak kıyafet almayı daha çok seviyorum yada eskiden kozmetik mağazalarından çıkamayan ben şimdilerde oyuncakcilarda yada bebek mağazalarında buluyorum. Ama her ne olursa olsun hayatınıza neşe katan sıcaklık veren karşılıksız sevdiğiniz birisi oluyor ve bu anlatılmaz yaşanır bi duygu evlat dediğimde içimde bir sıcaklık evlat dediğimde şükür ediyorum ve Allahım iyiki bana bu güzel duyguyu tattirdi darısı tüm evlat sahibi olmak isteyenlere inşallah en yakın zamanda oglumuda sizlerle tanistiracagim yaşadıklarımızı onun hangi bezi mamayi kullandığını yada nelerden hoşlandığını anlatmak istiyorum çocuklari tanımak çok güzel bisey onlarla keşfetmek onların yaptıkları en ufak şeylerle mutlu olmak harika bi duygu şimdilik bu yazımı burada sonlandırmak zorundayım hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder