13 Ara 2015

MİAORGANİCAL COSMETİCS ÜRÜNLERİ

Merhabalar 

 Bugün sizlere bir doğal kozmetik markasından bahsetmek istiyorum 

Doğal  olan ürünleri ve hayvanlar üzerinde deney yapmamaları organik tarım  bitkileri içermesiyle tanıdık kendilerini şimdi bu marka kimdir birde buna göz atalım daha sonra ürünleri tanımaya geçelim 


Mia organical cosmetıcs kimdir ?

Mia organical,COSMOS standartlarının gerekliliklerini yerine getirdiği ETKO tarafından onaylanan ve organik kozmetik ürün sertifikasına sahip güvenilir bir organik kozmetik ürün markasıdır


LİPOZOM TEKNOLOJİSİ NEDİR?? 
 
Mia organical ürünlerini diğer organik kozmetik ürünlerden üstün kılan lipozom teknolojisidir. Lipozom teknolojisi ile nano boyutta kapsüllenen ve lipozomlara yüklenen kozmetik etken maddeler ciltten çok daha kolay emilim sağlayarak cilt problemlerine daha hızlı çözüm          
                   üretir.


Evet markamız hakkında bilgi sahibi olduğumuza göre şimdi ürünleri tanıtmak istiyorum 
Ürünlere henüz daha yeni başladığım için şuanda yorum yapamıyacağım ama bütün ürünleri kullandığımda yazımı burada bulabilirsiniz.

Mia  organical cosmetıcs ürünleri 

* Vücut losyonu 
* şampuan
* Temizleyici
* Gündüz bakım kremi
* Gece bakım kremi
* Saç kremi 
* Tonik
* Göz çevresi Bakım kremi
* El bakım kremi 
* Ayak bakım kremi
* Argan yağı
* Argan Gül yağı mucizesi 


 Mia organical bana tester ürünlerini yollamış öncelikle Gülperi hanıma ilgilerinden dolayı teşekkür ediyorum ve ayrıca böyle güzel ve kaliteli marka ile bizleri tanıştırdığı için ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum. 

Mia Organical Cosmetics ürünleri bunları içermiyor 

 GMO, Paraben, DEA, MEA, PEG, SLS, SLES, Petrokimyasal, Fenoksietanol, Silikon, Üre, Parfüm bileşenlerini içermiyor


Yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayım en yakın zamanda denediğim mia organical cosmetics ürünlerimin yazısı blogumda olucak kısa bir tanıtım yazısında birlikteydik. Firma hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz 
MİA ORGANİCAL COSMETİCS sayfasını inceleyebilirsiniz 


Beni instagramdan takip edebilir mesaj gönderebilirsiniz 

Sevgiyle kalın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder