21 Eyl 2015

İstanbul blogger coffee break etkinliği detayları ve sponsor firmalarımız

Tekrar merhaba 


Bugün etkinliğimizin detaylarını sizlerle paylaşmıştım Umarım beğenmişsinizdir şimdi ise sizlerle 

bize sponsor olan birbirinden güzel firmaları tanıtmak istiyorum firmalara geçmeden önce paylaşmak istediğim birşey var 

Ben ailemden bir kişiyi kanser hastalığı yüzünden kaybettim ve bundan sonra herşey zorlaştı benim için neden umut olmuyorum diye düşündüm ve bi fikir yandı hemen lösemili çocuklara yada onko bölümünde tedavi gören küçük kardeşlerimizin dileklerine umut olabilirim diye düşünüp etkinlik kurucuları olarak diğer iki arkadaşım ilede bu fikri paylaştım ve onlarda çok mutlu oldular şuanda kurgu üzerinde olan bu fikrimizi sizlerle paylaşmak istedim biz çocuklara umut olmak istiyoruz ilk önce kan ile başlayıp daha sonra kardeşlerimizin yanlarında olmak istiyoruz bu fikir tam netleşince burada yazısını bulabiliceksiniz şimdilik bir bilgilendirme şimdiden teşekkür ediyorum herşey için 




Hc haircare ( ana sponsor) 

Hc bizlere birçok farklı ürün gönderdiler kimi arkadaşıma açıcı sprey kimisine saç bakım maskesi denk geldi bana ise hacim kazandıran bitkisel bakım şampuanı denk geldi ve denemek için çokk sabırsızlanıyorum kendilerine hediyeleri için çok teşekkür ederim katılımınız bizleri çok mutlu etti 





Bizlere bu harika kolyeleri gönderdiler herkese değişik modeller denk gelmişti bana gelende buydu çok kibar çok hoşuma gitti teşekkürler kliksa.com 


Nideno kişiye özel defterler yaptı bizlere benimki tahta ve siyah sayfalı defterdi diğer arkadaşlarımada değişik model defterler verildi ben çok sevdim defterimi ajandam olarak kullanmaya başlamak için sabırsızlanıyorum 


Sir ağda bandı hemde çilekli mmm ilk defa çilekli bir ağda ile karşılaşıyorum daha önce bu markanın ağdasını hiç denememiştim her bayanın ihtiyacı olan birşey teşekkür ederiz ince düşüncenizden dolayı 


Makyajsaati 

Bizlere oje ve top coat ile eşlik ettiler Ojelere bayılırım ne renk olursa olsun tırnagımdan eksik etmem bakım günlerim hariç teşekkürler bu güzel hediyeniz için ve ince düşünceniz için 



İnstadudağı daha önce kullanma fırsatı bulmuştum dudaklarınızda 4 saate kadar dolgunluk sağlıyor bu ikinci hediyem oluyor ve ben çok sevdim kendilerini instadudak ailesine hediyelerinden dolayı teşekkür ediyorum 



Dalton ailesi etkinliğimize testerları ile katıldılar kendilerine teşekkür ediyorum 



Freshn soft ürünleri ile bizlerin yüzlerini güldürdüler makyaj temizleme mendili kuru normal yağlı karma ciltler için ve makyaj temizleme çubuğu ve 2 adet kulak çubuğu ile etkinliğimizde yer aldılar kendilerine hediyelerinden dolayı çok teşekkür ediyorum 


  

Tüm blogger arkadaşlarım denemiş fakat ben deneme fırsatı bulamamıştım ve şimdi deneme şansı verdikleri için ve etkinliğimize katıldıkları için kendilerine çok teşekkür ederim




Ağzımızı tatlandıran hayran kaldığımız makyaj malzemeli pastamızı bize gönderen dshoney butik pastaya teşekkür ediyorum harika bir lezzeti vardı 



Çocukluk yıllarım geldi aklıma pamuk şeker elma şekeri ve bu rengarenk şekerler tabi bunu kardeşime kaptırdım o ayrı bir konu ama çok beğendim hediyeler için teşekkür ederim 


Kokuları ile baş döndüren küçük maskeler olarak bizlere kokulu taşlarını gönderen sevgili özlem sabuna çok teşekkür ederim 



Bizlere maket ruj güzel cupcake ve şeker hamuru kurabiyeleri ile yine ağzımızı tatlandırdı emeğine sağlık kendisi çok cici bir insan ve harika şeyler yapıyor




Boom design bizlere garfield ojeleri ile eşlik ettiler çok tatlı ojelerdi 

Secret bonbon küçük rengarenk bonbonları ile ağzımıza tatlandırdı ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum 



Şule hanım yardımcı olmuştu bizlere bu hediyeleri yolladı kendisine çok teşekkür ediyorum küçük olan manikür büyük olan pedikür tozları ve sabunlar bol gliserinli nemlendirici özellikli el sabunlarına ve kokularına bayıldım ilginize emeğinize sunumunuza ayrı ayrı teşekkür ederim 


Güneş görmeyen saçlar için şampuan her yerde gördüğüm ve çok merak ettiğim bir üründü bizlere bu hediyeleri gönderen sevgili Selma hanım ilginiz,emeğiniz ve  bizleri yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim 



Gördüğüm fakat almayı unuttuğum bir üründü kendisini denemek için sabırsızlanıyorum ve gönderdikleri oje ilede bizleri çok mutlu ettiler katılımınız için teşekkür ederim 


Bizlere hem güzel kokulu sabun hemde kokulu taşlarından güzel bir sunum ile gönderdiler bazı arkadaşlarıma sabun bazılarına ise kokulu taş denk geldi ama hepsinin kokusu farklıydı hediyelerini bizler ile paylaştıkları için çok teşekkür ederim 



En sona bıraktım çünkü yazıcağım uzun bir teşekkür var 

İlk önce meyve çiçeklerinden bahsetmek istiyorum taze meyveleri eşsiz sunumlarıyla paketlemeleriyle tatlarıyla harikalar yaratan bir firmadan bahsediyorum 

Daha sonra bir beyfendi telefonla kendisiyle görüşmemiz kadarıyla kibar ilgili harika bir insan mahmut beye çok teşekkür ederim her ne kadar katılamasada yanımızda olduğunu etkinlik öncesi ve sonrası bizlere hissettirdi 

Daha sonra etkinliğimize katılan dijital kanallar yöneticisi Oğuz beyin hediyeleri samimiyeti ilgisine çok teşekkür ediyorum ve özür dileyerek oğuz beyin yanındaki beyfendinin ismini unuttuğumu belirterek kendilerinede teşekkürlerimi sunuyorum inşallah başka etkinliklerde kendileriyle tekrar birarada olmak isterim ilginize sunumunuza harika meyvelerinize ve sizlere çok teşekkür ederim 



Ve devamıı... 



Ve sonn resim 


Yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayım
Bütün firmalara hediyelerinden dolayı çok teşekkür ederim emeğinize ilginize sağlık 

Diğer arkadaşlarım nelermi yazmış merak ediyorsanız

Etkinlik  Kurucu ddiğer arkadaşlarım 
Aslı : pembesmokin.blogspot.com 
Esra :makyajbombasi.blogspot.com

Katılımcılarımızın yazdıklarını merak ediyorsanız

Www.makyajdeneyimleri.com
Betulbtl.blogspot.com
Makyajimsiseyler.blogspot.com
@kitabımrujumojem
Www.sevvalsevim.com
Fantagirro.blogspot.com
Www.bloggerlarpaylasiyor.com
@makyaj_askina
Www.aysegullemakyaj.com
Www.misstanbulazzi.com
Elitsalemcadisi.blogspot.com
Www.youtube.com/cileklibulut
Www.youtube.com/blueyesup
Coolmakeupps.wix.com/beauty-pic
Www.gamzecelikdemir.com
Www.lifeofyasmina.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder